La Xunta de Galicia ha presentado los Orzamentos de 2025, de los que Javier Arias, delegado territorial en Lugo, informó que «son os máis altos da historia de Galicia, con 13.954 millóns de euros, un 2,6% máis respecto ao ano pasado. E Lugo, que suma 1.892 millóns de euros nas partidas de investimento xa territorializadas, volve a ser a provincia con maior investimento per cápita, con 5.840 euros por habitante».
Dentro de las partidas asignadas para el año próximo, existe una de un millón de euros para mejorar la red de abastecimiento de agua de los concellos de Trabada y Ribadeo. Se trata de un proyecto multianual, cuya inversión total será de 8,3 millones (en dos anualidades) y que tendrá un plazo de ejecución de 15 meses una vez que se ponga en marcha.
Al respecto de los problemas con la traída del agua, Dani Vega, alcalde de Ribadeo, informó el sábado que el Concello necesita alrededor de 7 millones de euros para la renovación de las tuberías. «Durante este ano de goberno xa se acreditaron 42 roturas da tubaxe. Durante os últimos 20 anos a realidade houbo rotura tras rotura. Agora temos que darlle solución», afirmó. También reclamó la implicación de «Deputación de Lugo, Xunta de Galicia e das Hidrográficas».