Lara Fernández presenta su dimisión y renuncia a su acta como concejala en Viveiro

2025041312580461564
photo_camera Lara Fernández ocupó el área de Igualdade cuando el PSOE formaba parte del gobierno local de Viveiro
El PSdeG-PSOE en Viveiro comunica que la decisión se hará efectiva el 21 de abril

La concejala socialista de Viveiro Lara Fernández Fernández-Noriega, ha presentado su dimisión y renunciará a su acta el próximo lunes 21 de abril. Así lo comunicó este miércoles el PSdeG-PSOE en Viveiro a través de un comunicado oficial en el que valora la decisión como un ejercicio de responsabilidad tras un altercado de ámbito privado con su pareja.

Según el comunicado, se produjo «un altercado no ámbito privado dunha parella», el cual tuvo repercusión pública al estar implicada una persona que ejercía un cargo institucional. En este contexto, el PSdeG-PSOE en Viveiro subraya que «ela mesma, de maneira responsable, decidiu presentar a súa dimisión e renunciar á súa acta de concelleira, que farase efectiva o vindeiro luns 21 de abril, asumindo así as consecuencias públicas derivadas deste feito».

En el mismo comunicado, la agrupación socialista condena «con firmeza o linchamento social e mediático que está a sufrir Lara Fernández» y recalca que se trata de «un feito acontecido no ámbito estritamente persoal, que en ningún caso debe ser utilizado con fins sensacionalistas nin politizado por intereses alleos».

El partido aclara además que «o partido en ningún momento exerceu presión algunha sobre medios de comunicación para evitar a publicación da noticia».

Desde el PSdeG-PSOE en Viveiro también agradecen el trabajo de Fernández tanto dentro del partido como en el Concello, destacando que actuó «sen recibir remuneración económica, movida unicamente polo seu compromiso co servizo público» e impulsó políticas relacionadas «á cultura, á igualdade, ao benestar social e á defensa dos dereitos das mulleres».

En cuanto a su postura sobre la violencia, el partido reitera en el texto «como sempre, a súa condena firme e rotunda de calquera forma de violencia» y defiende que «é preciso actuar con rigor, respecto e responsabilidade cando estes feitos afectan á vida privada das persoas».

El comunicado finaliza con una petición expresa: «Desde o PSdeG-PSOE de Viveiro pedimos respecto pola intimidade de Lara Fernández e que se deixe de instrumentalizar politicamente un feito persoal que xa tivo consecuencias públicas».

Comentarios