Trabada celebró la Festa de Fin de Campamento de sus campamentos de verano municipales, en la que los niños y niñas y sus familias pudieron disfrutar de hinchables, juegos y aperitivo.
«Aínda que o campamento non remata ata o día 6 de setembro, decidimos facer a festa durante este mes de agosto para que puidesen acudir a maioría de nenos e nenas que participaron neste Campamento de Verán 2024», explica el alcalde, Rubén García.
Un total de 43 niños y niñas pasaron por el campamento en sus diferentes periodos a lo largo del verano. Allí realizaron una amplia variedad de actividades, que incluyeron talleres de cocina, juegos cooperativos variados, dinámicas de sensibilización sobre la discapacidad y la sensibilidad u obradoiros de creación de juguetes con material reciclado. También hubo pádel, escape rooms, yincanas, actividades de relajación e inicio al yoga, jornadas en la piscina municipal y actividades intergeneracionales, entre otras iniciativas.
Recibieron, asimismo, visitas tan especiales como la de un intérprete de lenguaje de signos, del club de billarda As Troitas Bravas, de la baloncestista paralímpica Tania García, de los Pandereteiros do Inferno, y de Carmen, la cocinera más veterana de la Festa da Enfariñada de Trabada.
«O Campamento de Verán foi todo un éxito e tivo unha gran acollida entre as familia de Trabada e doutros concellos veciños», destaca Rubén García, que explica que «desde o Concello de Trabada apostamos por estes programas de conciliación tan necesarios hoxe en día, cos que ademais buscamos protexer a economía das familias ofertas cuns programas a prezo económico». «O campamento de verán supón únicamente 15 euros ao mes para cada usuario», añade. «En canto finalice o campamento de verán e comece o curso escolar, o Concello de Trabada seguirá apostando pola conciliación ofertando os programas Madrugadores e Ludiseráns, como se vén facendo dende anos anteriores», concluye el regidor.