Ribadeo ha conseguido el respaldo de la Xunta de Galicia para financiar mejoras en sus instalaciones deportivas, un paso clave para modernizar el pabellón Alfredo Deaño, los vestuarios de Pepe Barrera y otros espacios deportivos del municipio. El alcalde de Ribadeo, Dani Vega, se reunió con el conselleiro de Presidencia, Xustiza e Deportes, Diego Calvo, para concretar las condiciones del apoyo económico.
"Manter un encontro de traballo co conselleiro de Presidencia, Xustiza e Deportes, Diego Calvo. Nesta reunión o que fixemos foi analizar todas as instalacións, todas as infraestruturas deportivas. O pavillón de Alfredo Deaño, eu sempre digo e tamén llo dixen a el, aí chove máis que fora, hai máis caldeiros aí que en todo Ribadeo", explicó Vega. El alcalde reconoció que las infraestructuras deportivas de Ribadeo necesitan una renovación urgente: "Sabemos e somos conscientes de que isto temos que melloralo. Analizámolo durante este ano, buscamos a vía de financiamento, concretamos un orzamento por parte do Concello, pero necesitamos a axuda doutras administracións".
Vega destacó la importancia de contar con apoyo externo tras años de reivindicaciones sin resultados concretos: "Levamos anos, levase anos falando de que hai que mellorar isto, pero nunca se concretou absolutamente ningún euro para este pavillón". Además, subrayó la necesidad de otras mejoras, como la creación de un campo de hierba artificial: "Se o teñen outros Concellos, por que Ribadeo non o ten?".
El regidor aseguró que este acuerdo es solo el primer paso. "Vamos seguir loitando por ese financiamento e con esta reunión, con Diego Calvo, concretamos o 50% do financiamento. Por tanto, temos garantido dar un paso", afirmó Vega. El siguiente paso será presentar los proyectos y las memorias técnicas para definir el alcance del apoyo económico de la Xunta, con la esperanza de obtener también colaboración de la Diputación y otras administraciones.
"Este primeiro paso coa Xunta, unha reunión moi produtiva, unha reunión frutífera e que deu un resultado, que vamos solicitar ese 50% para empezar a traballar no financiamento e así mellorar todas as infraestruturas deportivas", concluyó el alcalde de Ribadeo.