ACISA hace un balance «moi positivo» de las jornadas gastronómicas del pez espada que se celebraron en Ribadeo este fin de semana. Durante tres días, del viernes 28 al domingo 30 de marzo, quince establecimientos ofrecieron tapas, raciones y platos elaborados con esta especie procedente de Burela.
«Polo que nos contan e polo que puidemos ver durante a fin de semana as propostas gustaron moito. Houbo salpicóns, caldeiradas, marmitakos, empanadas… unha morea de propostas que dinamizaron a hostalería de Ribadeo do 28 ao 30 de marzo», explicó la presidenta de ACISA, Carmen Cruzado.
El domingo se desplazó hasta Ribadeo el conselleiro do Mar, Alfonso Villares, que pudo degustar algunas de las propuestas gastronómicas ofrecidas por los establecimientos participantes. Lo acompañaron la presidenta y el gerente de ACISA, Carmen Cruzado y Jesús Pérez, así como el alcalde, Dani Vega, y las concelleiras de Turismo y Cultura, Marta Saiz y Begoña Sanjurjo.
«Desde Acisa agradecémoslle ao conselleiro a súa visita e á OPP-7 Porto de Burela o seu apoio. Estas foron as terceiras xornadas nas que contamos con peixe de Burela doado por esta organización de produtores pesqueiros», señaló el gerente de la asociación, Jesús Pérez Prada.
Por su parte, Carmen Cruzado añadió que «a xente quedou moi contenta. Hostaleiros e clientes xa nos están a pedir que repitamos esta e outras iniciativas similares».