Dani Vega señala que de este modo mejorará la red de saneamiento del núcleo urbano de Ribadeo.
El alcalde de Ribadeo, Dani Vega, anunció hoy que la Xunta llevará a cabo la redacción del proyecto para la construcción de un tanque de tormentas en la zona portuaria, con el objetivo de prevenir la salida de residuos a las calles y a la Ría de Ribadeo en días de lluvias intensas.
Durante una declaración, el alcalde destacó la importancia de esta iniciativa, que ha sido una antigua reivindicación y una necesidad para la localidad. Afirmó “durante estes meses estivemos a xestionar, a traballar, para construír un tanque de tormentas. É unha vella reivindicación, é algo que necesita Ribadeo e tamén é algo que sistematicamente estabamos a reivindicar. Nosoutros desde a oposición xa o diciamos e agora que estamos no goberno xa damos unha resposta”.
Vega explicó que se están elaborando propuestas específicas para mejorar la red de saneamiento del núcleo urbano de Ribadeo. “Imos elaborar e desenvolver todas as propostas específicas para mellorar a rede de saneamento do núcleo urbano de Ribadeo. Iso quere dicir que imos construír na zona portuaria un tanque de tormentas para evitar que saian todos os residuos á Ría de Ribadeo. Isto o observamos todos, pasas polo porto e ves esa esquina chea de residuos que non podemos permitir. Si somos unha vila mariñeira e turística e que vixía e coida o medio ambiente non podemos permitir esta deixadez por parte das administracións”.
El alcalde detalló que el Concello se reunió con la Consellería y Ethel Vázquez, y logró un avance significativo al conseguir la redacción del proyecto para la construcción del tanque de tormentas. "Estamos a falar dun orzamento para ese proxecto de 280.000 euros e vainos concretar en qué lugar se construirá, qué se vai facer e así evitar que ese residuos vaian á Ría de Ribadeo”.
La conselleira de Infraestructuras, Ethel Vázquez, realizó una visita a la zona portuaria en las últimas horas, respaldando la iniciativa y mostrando interés en el desarrollo del proyecto.