La concellería de Mercados del Concello de Viveiro solicitó una reunión con el director xeral de Comercio e Consumo, Gabriél Alén Castro, para abordar las cuestiones relativas a la Plaza de Abastos de Viveiro. La concelleira de Mercados, Iria Cotelo solicitó recientemente una subvención de la red de Mercados Excelentes. Esta ayuda contempla la realización de un diagnóstico de la situación de la plaza que permitirá identificar las necesidades específicas de comerciantes y usuarios. Paralelamente a esto, pretende elaborar un anteproyecto de reforma con el objetivo de modernizar y adaptar las instalaciones con los estándares actuales. Además, todo ello garantizará un espacio más «funcional, atractivo y eficiente».
Según la concelleira, este proyecto busca, «non só a revitalización e modernización da Praza de Abastos, senón tamén o impulso do produto de proximidade e a mellora da calidade de vida dos nosos veciños e veciñas», declaró. También aprovechó para destacar que «O noso obxectivo final é acadar a excelencia da Praza de Abastos do Concello de Viveiro, converténdoa nun referente de calidade e servizo, e por iso solicitamos esta xuntanza».
Cotelo aprovechó para señalar que la reunión con el director xeral de Comercio e Consumo fue «fundamental para que este coñeza de primeira man a situación actual e poida valorar as melloras necesarias que estamos a propoñer”, afirmó.