El equipo de gobierno de Ribadeo exige al BNG disculpas por la gestión de la pista de skate

silvent
El equipo de gobierno de Ribadeo critica la gestión del BNG en la pista de skate y anuncia mejoras que estarán listas en tres o cuatro semanas

El equipo de gobierno de Ribadeo considera que el BNG debe pedir perdón por la mala gestión realizada con la pista de skate. En estos días, el municipio está llevando a cabo mejoras en la instalación, que se espera estén listas en un plazo de unas cuatro semanas.

El concelleiro de Deportes, Francisco José Silvent, expresó su opinión sobre el estado de la pista: “O BNG ten que pedir perdón pola mala xestión da pista de skate. Saben que o fixeron mal, non foron capaces de inaugurar dita obra porque tiveron mil retrasos, mil empresas e nada ben feito. Cando chegamos ao goberno inspeccionamos e intentamos solucionar todo o que puidemos. Os técnicos supervisaron as obras, certificouse todo o que se puido para poder cobrar a subvención da Deputación de Lugo. De todo o que quedou mal fíxose informe para poder incautar a fianza. Esperamos o tempo marcado pola lei e agora é cando estamos arranxando todos os desperfectos”.

Silvent también destacó que, aunque el equipo de gobierno es consciente de las molestias ocasionadas y de los problemas existentes en la pista, están trabajando para mejorar la instalación. “Somos conscientes das molestias ocasionadas, dos problemas que existen na pista e queremos pedir desculpas. Pero facemos todo o posible para que a pista de skate quede ben e mellorar todas aquelas cousas que nos encontramos en deficiente estado. Estamos mellorando o sistema de luz, substituíndo luminarias que xa están inservibles, arranxando detalles no mesmo chan dalgunha zona e substituíndo redes perimetrais por outras de maior grosor que sexan máis axeitadas para a súa instalación en exteriores. Tamén estamos arranxando e repoñendo a canastra, que por falta de lastre se rompeu este pasado verán”.

El concelleiro de Deportes confía en que las mejoras estarán finalizadas en un plazo de tres o cuatro semanas, y que, de esta manera, los vecinos de Ribadeo podrán disfrutar de la pista de skate en el estado en el que debería haber estado desde su inauguración. “No prazo de 3 ou 4 semanas poidamos ter parte destes problemas arranxados e que todos os ribadenses poidan disfrutar da pista de skate no estado no que debería estar”.

Comentarios