El BNG de Ribadeo ha alertado sobre una subvención de 32.865 euros concedida por la Axencia Galega de Desenvolvemento Rural (Agader), que a su juicio no podrá cobrarse por no haberse presentado la documentación justificativa en plazo. Desde el Concello, sin embargo, rechazan esa acusación y explican que se trata de un error en la recepción de los documentos por parte de Agader, una situación que ya se está tramitando para que los fondos lleguen igualmente al municipio.
Los técnicos municipales han expresado su malestar por la información difundida por el BNG y han trasladado esa preocupación al equipo de gobierno, presidan. Piden al grupo nacionalista que se informe antes de hacer públicas afirmaciones de este tipo. «O que pasou foi que houbo un erro na recepción da documentación presentada diante de Agader. Foi un erro de Agader», explican.
Según el portavoz del BNG, Pablo Vizoso, el Concello no habría presentado a tiempo la documentación correspondiente a una ayuda para la mejora de caminos rurales. Añade que esta situación se suma a la del convenio para el arreglo del Parque dos Indianos, y que en conjunto supondría un impacto de cerca de 80.000 euros en ayudas no percibidas durante 2024. «A semana pasada, revisando os decretos da alcaldía, atopámonos con que o Concello non presentou en tempo e forma a documentación xustificativa dunha subvención de 32.865€ concedida pola Agader para o arranxo de camiños. O gasto fíxose, pero ao incumprir a lei de subvencións o Concello viuse obrigado a devolver o importe», explicó.
Desde el gobierno local insisten en que no se ha producido ninguna devolución definitiva y que la situación está siendo gestionada con Agader para su resolución. «O asunto está en vías de solución para poder compensar ao Concello de Ribadeo en canto sexa posible, nunha anualidade ou noutra, pero eses cartos veñen para Ribadeo», indican.
Por último, desde el gobierno local recuerdan que «Agader agora mesmo está a investir en Ribadeo sobre 100.000 euros e seguiremos contando coa súa axuda e colaboración».