Los diputados del PP provincial empezaron las reuniones con alcaldes y portavoces de los concellos en la zona sur de la provincia. En el primer encuentro participaron, además de Antonio Ameijide, Luis Fernández y Héctor Corujo, los representantes de Monforte de Lemos, Bóveda, Folgoso do Courel, Pantón, A Pobra do Brollón, Quiroga, Ribas de Sil, O Saviñao, Antas de Ulla, Carballedo, Chantada y Taboada.
En la reunión, pusieron de manifiesto «a necesidade de que a Deputación cumpra coas súas obrigas segundo a Lei 7/2023, do 28 de marzo, de protección dos dereitos e o benestar dos animais, e colaborar cos concellos na recollida dos animais abandonados, xa que os municipios non teñen nin a capacidade económica nin de persoal para asumir todas as competencias que se establecen nesta lei que entrou en vigor o 29 de setembro de 2023».
Los populares pedirán la creación de centros de acogida en la provincia (al menos uno en la zona centro, otro en la norte y otro en la sur). Ameijide manifestó que, en cuanto a la recogida de animales, «o goberno provincial de PSOE e BNG non colaborou con ningún concello da provincia neste eido».