La Agrupación Socialista de A Pobra do Brollón fue constituida en un acto celebrado hoy. Adolfo Rubio será el secretario xeral, mientras que Javier Quiroga ejercerá como secretario de organización y Tamara Rodríguez como secretaria de política municipal.
Como líder del proyecto, Rubio indicó que «queremos traballar man a man coa veciñanza da Pobra do Brollón para mellorar os servizos e a calidade de vida. Este é un obxectivo alcanzable e estamos convencidos de que, coa nosa entrega e esforzo, poderemos ofrecer un proxecto sólido e ilusionante para o noso concello».
El objetivo de los socialistas de A Pobra de Brollón es conseguir la alcaldía. Además, Adolfo Rubio afirmó que este logro sería «altamente beneficioso para a veciñanza, dada a boa sintonía entre o proxecto socialista local, o Goberno de Pedro Sánchez e a Deputación de Lugo». El nuevo secretario xeral manifestó que esas relaciones podrían traducirse en proyectos concretos como la construcción de un nuevo Centro de Atención a Mayores.