Rego afirmó que el BNG continuará respaldando las movilizaciones vecinales contra esta iniciativa y trabajará para evitar que el Estado destine fondos europeos a un proyecto que considera perjudicial para muchos habitantes de Lugo.
El deputado del BNG en el Congreso, Né stor Rego, visitó Lugo en la jornada de ayer, d onde mantuvo un encuentro con vecin as y vecinos de los núcleos pró ximos a d onde está proyectada l a construcció n de una planta de biometano. Rego afirmó que el BNG seguirá apoyando a los vecinos en sus movilizaciones en contra de este proyecto y anunció que el BNG trabajará " para que o Estado non facilite fondos europeos a esta iniciativa que será nociva para un gran nú mero de veciñ as e veciñ os de Lugo". Rego estuvo acompañ ado por el portavoz del BNG en el Concello de Lugo, Rubé n Arroxo, y por la deputada del BNG en el Parlamento Galego Montse Valcá rcel.
El BNG solicitó en el Congreso el informe emitido por la CHMS, un documento que valora negativamente el proyecto y que será vinculante para l a autorizació n ambiental de la Xunta de Galicia. El documento de la CHMS valora negativamente el sistema proyectado para el tratamiento de las aguas residuales, que " non garantirí a que os verquidos non supoñ an un risco para o medio, hai que ter en conta tamé n que este proxecto se ubicará en terreo rú stico de protecció n forestal, polo que a valoració n de impacto ambiental debe ser o má is exhaustiva posible", afirmó Né stor Rego, que criticó que " ao declarar este proxecto como iniciativa empresarial prioritaria, redú cense os prazos administrativos, mais o verdadeiramente importante é garantir que esta planta non afecte á calidade de vida da veciñ anza nin á biodiversidade da contorna".
Rubé n Arroxo destacó que " desde o BNG seguiremos apoiando á s veciñ as e veciñ os en todos os pasos que den para evitar a construcció n desta planta". Arroxo indicó que " desde un primeiro momento, o BNG apoiou á veciñ anza afectada por este proxecto, colaborando tanto nas mobilizació ns como na recollida de centos de alegació ns presentadas ao longo do prazo establecido pola Xunta de Galiza". El portavoz del BNG criticó que " a declaració n deste proxecto como iniciativa empresarial prioritaria supó n unha alfombra vermella posta pola Xunta para que esta empresa poida executar o seu proxecto reducindo os trá mites administrativos e sen ter en conta a afecció n que esta planta poida producir á s veciñ as e veciñ os"
Rubé n Arroxo recordó que el pasado viernes el pleno municipal aprobó por unanimidad instar a la Xunta a que promueva l a paralizació n de la planta de Biometanizació n proyectada en Coeses. El BNG reclama, junto con los vecinos de la zona, que se valore una ubicació n alternativa " que non afecte a ningú n nú cleo de poboació n".
El BNG solicitó