El Concello de Foz abre el lunes la nueva sala de estudios de la biblioteca Salgado Tomil

161124 FRAN CAJOTO, INÉS LÓPEZ E ÁNGEL FERNÁNDEZ NA SALA DE ESTUDOS DA BIBLIOTECA MUNICIPAL DE FOZ
photo_camera Fotografía: Concello de Foz.

El Concello de Foz inaugura este lunes, 18 de noviembre, la nueva sala de estudios en la Biblioteca Salgado Tomil, un espacio reformado con una inversión de más de 10.000 euros

El Concello de Foz inaugurará este lunes, 18 de noviembre, una nueva sala de estudios en la Biblioteca Municipal Salgado Tomil, como parte de su compromiso con la cultura y la formación. La sala, situada en la planta superior de la Casa da Cultura, ha sido habilitada con una inversión superior a los 10.000 euros. Esta reforma, que ha transformado un espacio infrautilizado anteriormente destinado a exposiciones, tiene como objetivo proporcionar un lugar adecuado para el estudio en silencio.

La concelleira de Cultura, Inés López Couto, destacó que "o Concello de Foz continúa o seu esforzo inversor na cultura e a formación. Con cargo a fondos propios, levamos a cabo un cambio de uso nunha sala infrautilizada da Casa da Cultura. A sala do primeiro andar, que se utilizaba para exposicións, cambia de uso para ser unha sala de estudos, xa que as exposicións teñen o seu lugar no CENIMA".

Por su parte, el alcalde de Foz, Fran Cajoto, explicó que la apertura de la nueva sala responde a una necesidad expresada por los ciudadanos: "Era unha demanda que nos trasladaban os opositores, a xente que vén estudar todos os días á biblioteca, e dispoñer dun espazo cómodo e en silencio para poder concentrarse. Ampliamos o horario da biblioteca e agora cumprimos tamén con esa demanda na nova sala de estudos. Foz estase transformando de vila a cidade, aumentando os empadroamentos e crecendo e require do noso esforzo para que sexa o mellor lugar para vivir".

Inés López Couto añadió que la sala de estudios está pensada para ofrecer un ambiente de concentración total. "A sala de estudos vai intentar cubrir a demanda dun lugar silencioso pensado só para ir a estudar de forma individual", comentó. "Pregamos que o uso sexa para o que foi creada, un punto de estudo tranquilo cun mobiliario pensado so para iso, á imaxe das salas de estudo universitarias", añadió la edil, quien destacó que la biblioteca seguirá siendo un espacio para la interacción social y lectura.

La sala de estudios cuenta con mesas equipadas con luminarias, enchufes y puertos USB. Además, se han renovado las lámparas del techo a tecnología LED, y próximamente se hará lo mismo con las de la biblioteca, según explicó Ángel Fernández, concelleiro de Servicios Públicos.

López Couto concluyó con un anuncio sobre los próximos proyectos para la Casa da Cultura: "Os nosos novos retos para a Casa da Cultura son unha mellora da fachada e do salón de actos, así coma tentar ampliar os horarios, que xa son uns dos máis amplos da zona, pero queremos melloralos. Continuaremos a traballar nesa liña".

Comentarios