El Museo Provincial do Mar, situado en la antigua escuela unitaria de San Ciprián, es el único de estas características en la provincia que «pon de relevo a importancia do mundo do mar para a comarca da Mariña». Así lo manifestó el portavoz popular en la Diputación de Lugo, Antonio Ameijide, después de visitar este espacio museístico junto al viceportavoz, Demetrio Salgueiro, y la alcaldesa de Cervo, Dolores García Caramés.
Por esto, los diputados del grupo provincial popular apuestan por su puesta en valor «incrementando o investimento en difusión porque se non se difunde, non se coñece», acentúa. Ameijide explica que «nos consta que, coma en todo bo museo, neste tamén quedan moitas pezas aínda nos almacéns sen expoñer, e os lucenses e visitantes queremos e merecemos gozar delas e por iso é preciso que a Deputación busque máis recursos para poñer en valor todas estas pezas que están almacenadas e sen ser desfrutadas polos lucenses».
El popular defiende que «o Museo Provincial do Mar merece maior investimento por parte do goberno da Deputación de Lugo toda vez que na actualidade recibe unicamente un 0,17% do total do orzamento do ente provincial que se corresponde cos gastos de persoal e mantemento, pero sen que o goberno de PSOE e BNG faga ningún tipo de esforzo por promocionar a súa actividade e poñer en valor a súa singularidade».
«O Museo Provincial do Mar é un claro exemplo do importante patrimonio do que dispón a Deputación de Lugo, polo que pedimos ao goberno de Tomé que o tome en serio», expone Ameijide.
Además, el Museo Provincial do Mar es el museo público del mar más antiguo de Galicia y guarda bienes de valor histórico y patrimonial que nos permiten conocer más de cerca el mundo del mar a través de instrumentos de navegación y mecánica naval, artes de pesca tradicionales, huesos de mamíferos marinos, crustáceos, fósiles, la historia de la industria ballenera y del propio pueblo de San Ciprián o un reconocimiento a las mujeres del mar a través de un pequeña muestra fotográfica.