La primera edición del programa Arruguiñas, en Cervo, fue clausurada después de que en ella participasen más de cien personas mayores de 60 años. Se trata de un plan integral de envejecimiento activo que incluye talleres de memoria, terapéuticos, charlas, el programa Móvete e Actívate y guateques itinerantes por las parroquias.
"O obxectivo é contribuir a que a poboación maior de 60 anos se manteña activa nos planos social, físico e mental", afirmó la alcaldesa Dolores García Caramés. "Foi un programa que configuramos con moito mimo para poder ofrecerlle aos nosos veciños e veciñas todas as ferramentas e os recursos posibles para mellorar o seu desenvolvemento persoal durante esta etapa da vida, motivándoos a permanecer activos e recordándolles o papel fundamental que desempeñan no noso municipio. Máis de 100 persoas se beneficiaron desta “iniciativa transversal pensada para este nicho de poboación maior de 60 anos co obxectivo de contribuír a que se manteñan activos e activas social, físico e mentalmente”, apuntou a alcaldesa.
La alcaldesa agradeció la labor de los colectivos Saúde Mental A Mariña, Xubilados Terramar, Icía y de las asociaciones que colaboraron en la iniciativa.