La obra de acondicionamiento de diferentes caminos fue cofinanciada por la Xunta de Galicia con fondos AGADER y supone una inversión de cerca de 30.000 euros
El Concello acomete estos días trabajos de mejora de distintas arterias de comunicación del lugar de Espiñeirido. En concreto, se actuó en un tramo de 680 metros lineales cuya superficie total asciende a 2.380,00 metros cuadrados.
La alcaldesa, Dolores García Caramés, y la concelleira de Obras, Mali Méndez, se acercaron hasta la zona para ver 'in situ' la actuación, «que supón unha mellora da rede viaria deste burgo e que está cofinanciada pola Xunta de Galicia, con fondos AGADER dentro do Plan Marco de Melloras de Camiños Municipais de Acceso a Parcelas Agrícolas e que supuxo un investimento de preto de 30.000 euros».
Caramés explicó que la obra fue concebida con el objetivo de «mellorar o firme destes camiños coa incorporación dunha nova capa de saburra compactada, máis axeitada ás características do tráfico rodado que soportan estas pistas e tamén está prevista a mellora da seguridade viaria coa instalación de elementos de sinalización vertical».
La regidora municipal hizo hincapié en la importancia de este tipo de actuaciones «que contribúen a poñer en valor o noso rural, facéndoo máis seguro e accesible; un aspecto sobre o que incidimos en cada obra que abarcamos».