Hoy se realizó la presentación de la XXXVIII Feira do Bonito de Burela y la de XXII Feira Produart que se celebrarán los días 3 y 4 de agosto. Para poner en valor el producto local y de proximidad, sobre todo el del bonito.
Durante el acto participaron la alcaldesa de Burela Carmela López; el concelleiro do mar, Ramiro Fernández; la secretaria de la fundación Expomar; Pilar García Porto, la deputada de Turismo da Deputación de Lugo, Rocío Rivera, la presidenta da SCR Ledicia; y Antonio Basanta, representante da Xunta.
La alcaldesa quiso dar las gracias por su trabajo: "Grazas ás persoas e ó voluntariado que participa nas feiras, e a todo o tecido asociativo e empresarial que as fai posibles". López explicó que "a Feira do Bonito nace como un agradecemento ao que supuxo esta industria para a vila, porque, como din os nosos maiores, Burela está feita de costeiras de bonito", indicó. Además, este tipo de eventos "serán unhas datas moi importantes e con moito valor para nós", añadió.
Desde el año 2019, este tipo de evento cuenta con el apoyo del Gobierno de la Xunta y el reconocimiento de Festa de Interese Turístico Nacional. Durante este acto de presentación el delegado territorial de Lugo, Javier Arias, y el director xeral de Pesca, Acuicultura e Innovación Tecnolóxica, Antonio Basanta quisieron poner en valor la larga trayectoria de esta cita gastronómica y una de las más emblemáticas de la Mariña. "Para promocionar un produto que proporciona a Burela unha proxección nacional moi relevante e repercute en todos os sectores de actividade da vila, incluído o turístico”. También aprovecharon para indicar el apoyo económico para realizar la organización de esta feira y la mejora de las infraestructuras de pesca.