El Concello de Burela muestra su repulsión hacia la quema de la escultura creada a partir del castaño centenario del camino de Cinoche. Para hacer pública esta queja convocaron una concentración contra los delitos de odio en el lugar de los hechos hoy a partir de las 20,30 horas. "Espertar hoxe coa noticia de que a árbore centenaria que foi convertida en banco, obtendo tantísima aceptación e agarimo entre a veciñanza, foi calcinada, provócame como alcaldesa unha indignación total e unha repulsa absoluta" señala la regidora, Carmela López.
La obra servía como banco para los vecinos y turistas que visitaban la zona. El banco fue creado por el artista Carlos García después de que el singular castaño fuera derribado en febrero por la borrasca Karlotta, y fue inaugurado el pasado 9 de julio. "Se o culpable ou culpables pensan que todo vale están equivocados, e se pensan que isto é un ataque persoal ou contra o meu equipo de goberno están máis equivocados", afirma López.
Además, la alcaldesa afirma que "este atentado e este delito de odio, non é contra nós, é contra todo un pobo, e por isto aproveito para facer unha convocatoria para concentrarnos hoxe ás 20,30 no lugar dos feitos contra os delitos de odio, porque non todo vale".
Desde el concello solicitan a los vecinos que acudan a la concentración, preferiblemente a pié, ya que se trata de una zona con plazas de aparcamiento muy limitadas y habrá control de tráfico.