El evento se celebrará los días 25 y 26 de mayo y contará con una participación estimada de 180 deportistas.
El día 25 de mayo, sábado, tendrá lugar la prueba de remontes de tramo urbano —de 10 a 13:30 horas y de 15 a 18 horas—, así como la prueba TC0 crono en tramo urbano.
Al día siguiente, domingo 26 de mayo, será el turno de la carrera enduro de cinco tramos, que se desarrollará entre las 9 y las 15 horas. En total, el campeonato constará de 28 quilómetros de pruebas y 1.400 metros de desnivel.
«Apostamos forte por este tipo de actividades, xa que a mestura de monte e de entorno urbano fai de Burela un enclave perfecto para estas competicións», señala la alcaldesa, Carmela López.
Por su parte, el presidente del Club Cerezo Bikes y co-organizador del evento, Jaime Seijas, destaca que este año habrá «grandes novidades, como a de que o primeiro tramo cronometrado comezará o sábado 25 ás 18 horas no tramo urbano». «Estamos moi contentos da axuda recibida por parte do Concello, así como de establecementos de comercio e restauración, que supoñen unha gran axuda», apunta Seijas.
«Teremos tamén un concerto de clásicos de rock co grupo Pantera Rosa, o sabádo á noite na praza do Concello», añade el co-organizador da cita. «Debido ó éxito do ano pasado, este ano agardamos tamén unha gran afluencia de público», concluye.