El PP reclama el urgente desbroce de carreteras provinciales en Barreiros para la seguridad de turistas y residentes

PP Estradas sen desbrozar Barreiros (2)
photo_camera Fotografía: PP Provincial.
Antonio Ameijide explica que municipios como el de Barreiros, donde el turismo es uno de los motores económicos, no se pueden permitir que en muchos puntos la maleza invada la calzada, obligando a los peatones que utilizan estas vías para caminar hasta las playas o sus casas a invadir los carriles de circulación, "co enorme perigo que eso supón".

Con el comienzo del verano y la llegada de los primeros turistas a las zonas de playa “urxe que a Deputación realice os
desbroces
” en las carreteras provinciales de Barreiros ya que la maleza invade la calzada en numerosos puntos, “aumentado o perigo ao diminuír considerablemente a visibilidade e obrigando aos peóns a invadir os carrís de circulación”.


Los deputados Antonio Ameijide y José María Fernández, junto al portavoz popular en Barreiros, José Manuel Gómez Puente, comprobaron como la vegetación provoca estas situaciones de peligro, invadiendo los carriles de circulación y prácticamente cerrando las zonas para el tráfico de peatones.

Antonio Ameijide lamenta que “un ano máis o goberno provincial vai tarde cos desbroces das estradas provinciais”, lo que es “unha mostra máis da falta de traballo e dilixencia de socialistas e nacionalistas no mantemento das estradas en toda a provincia”.


Los populares revisaron el estado de varias carreteras provinciales en Barreiros, como la LU-P-0601 (de San Cosme de Barreiros a la Ría de Foz) o la LU-P-0610 (enlace playas de Altar y Reinante a la glorieta de As Catedrais).

“Estas son dúas das estradas máis transitadas no verán porque conectan varias praia entre si ademais de conectar co casco urbano de Barreiros e a vexetación invade as beiravías en case todos os puntos, así como os carrís de circulación e cubre parte da sinalización”, explicó, por lo que “por seguridade cómpre realizar de inmediato os desbroces. Nestes meses a poboación dos municipios da Mariña, como o de Barreiros, multiplícase e estes concellos non se poden permitir a imaxe que se transmite aos turistas: «que dirán estes visitantes aos seus familiares e amizades cando regresen aos seus fogares?»”.


Manifiestan que estos trabajos se deberían de complementar con el bacheado de estas carreteras y el repintado de las mismas ya que en muchos puntos no hay separación entre carriles.

Comentarios