El PP condena la decisión del Gobierno de no encender las luces en la A-8 en Barreiros «salvo que se produzan accidentes»

Senadores PP Lugo
photo_camera Fotografía: PP Provincial.
Esta controvertida decisión ha sido criticada por el senador popular José Manuel Balseiro, quien considera que es fundamental aplicar criterios de prevención en materia de seguridad vial

«O Goberno de España non acenderá as luces do enlace de entrada e saída da A-8 ás glorietas da N-634 e N-642 na Cruz do Lobo, no termo municipal de Barreiros, salvo que se produzan accidentes e que nos últimos dous anos máis do 50% dos accidentes se produzan de noite» afirman los populares.

Así lo asegura en una respuesta oficial del Gobierno a una pregunta formulada por los senadores lucenses José Manuel Barreiro, José Manuel Balseiro y Juan Serrano, a petición del Grupo Municipal Popular en Barreiros ante el apagón en unas intersecciones que consideran de especial riesgo por el elevado tránsito que soportan, tanto de vehículos particulares como pesados.

La contestación del Ejecutivo, que Balseiro considera «unha barbaridade», implica que una zona tan concurrida como es el espacio entre las dos rotondas de la Cruz do Lobo y el enlace con la Autovía del Cantábrico en Barreiros seguirá «a escuras por non acender as luces, a pesar de ter luminarias instaladas».


Balseiro considera que en materia de seguridad viaria se deberían aplicar criterios «preventivos». Así, indica que «supoñemos que no momento no que se instalaron as farolas existentes era para previr accidentes» y además, «as luces estiveron en funcionamento ata o ano 2022». En ese sentido, pide al Gobierno «non esperar a que se produza un problema; senón intentar evitar o problema que se pode facer acendendo as luces das farolas que xa no seu día se colocaron para iso».

Orden Circular 36/2015

El Gobierno de España justifica esta decisión «unilateral» en la aplicación de la Orden Circular 36/2015, de 24 de febrero, en la que se indica que, con carácter feneral, los espacios de carreteras convencionales no se iluminarán.  Los populares añaden «a propia resposta inclúe unha excepción que xustificaría o acendido das farolas, en concreto, que sexa un tramo de concentración de accidentes e que nos últimos anos máis do 50% dos sinistros se produzan en período nocturno».

Comentarios