Tres de los accesos a la playa de San Bartolo, en Barreiros, "levan pechados máis de tres anos sen que o goberno local faga o máis mínimo esforzo por garantir a seguridade e que se abran de novo". Por este motivo, desde el PP de Barreiros defenderá en el próximo pleno una iniciativa para que el Concello lleve a cabo una modificación de la ordenanza de las playas y exija a la Demarcación de Costas la consolidación del acantilado al borde del acceso occidental de este arenal para reabrir los accesos cerrados.
El portavoz popular, José Manuel Gómez Puente, recuerda que en enero de 2021 se produjo un derrumbamiento de varias rocas de gran tamaño encima de la escalinata de acceso occidental de la playa mientras que los otros dos accesos no sufrieron daños, pero “a día de hoxe aínda non se retiraron as rochas do derrubamento nin se consolidou o cantil, polo que non se poder garantir a seguridade dos usuarios do devandito acceso”.
La zona del derrumbe se encuentra en un dominio público marítimo-terrestre, competencia del Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico a través de la Demarcación de Costas. Esta entidad debería acometer de forma urgente la reparación del acantilado antes de que se produzcan nuevos derrumbes que puedan afectar al paseo de San Bartolo.
Desde la Demarcación de Costas siguen sin dar respuesta a cuando se realizarán las obras “demostrando un total desinterese, semellante ao do goberno local que nestes máis de tres anos pouco ou nada fixo para que se abran de novo estes tres accesos con total seguridade".
José Manuel Gómez Puente califica de “preocupante” la inacción del gobierno local, teniendo en cuenta que Barreiros "ten nas súas praias un recurso natural fundamental para a economía do municipio xa que atraen cada ano a miles de turistas, ademais de ser as principais zonas de ocio para os veciños do municipio. E, en concreto, a praia de San Bartolo é, sen dubida, unha praia emblemática coñecida por moitas persoas. Situada nunha zona urbana que, xunto coa praia de Altar, é visitada durante o verán por miles de persoas, tanto turistas como veciños e veciñas de Barreiros".
De esta forma, los concelleiros populares defenderán que el gobierno local de los pasos necesarios para exigir que la Demarcación de Costas se responsabilice de reparar los daños y de consolidar el acantilado para evitar más derrumbamientos y así garantizar las condiciones de seguridad para acceder a la playa.