El Gobierno de Barreiros aprobó sin votos en contra los presupuestos de este año, que ascienden a 5.299.343,99 euros. Se trata de los más altos de su historia. Dentro de ese importe, una partida irá destinada a la compra de los terrenos para construir la nueva EDAR (Estación Depuradora de Aguas Residuales) en San Miguel. La alcaldesa Ana Belén Ermida manifestó que «o feito de contemplar este investimento nos orzamentos demostra que o goberno municipal está a poñer todo da súa parte para acadar o obxectivo final no que leva traballando desde o primeiro día e no que continuarán demandando a implicación do resto de Administracións».
La regidora informó de que ya ha cerrado en julio una reunión con la conselleira de Medioambiente para abordar el tema. Además, desglosó algunas de las partidas: 550.000 euros para la red viaria, 104.000 para equipamiento público como alumbrado o colectores de basura o 668.000 para mantenimiento y saneamiento de la red de aguas.
Ermida consideró que los presupuestos son «realistas e axustados ás necesidades dun municipio de 3.000 habitantes que está asumindo o dimensionamento duns servizos que deberían estar feitos antes de promocionar un modelo de crecemento habitacional que non se corresponde coa capacidade do mesmo».