El Concello de Barreiros finaliza las obras de mejora en la escuela infantil municipal que incluyeron, entre otras actuaciones, la dotación de una rampa de acceso y evacuación. También se colocaron elementos de protección en las aristas del patio exterior y se prevé el cambio de suelo en una de las aulas.
La construcción de la rampa supuso una inversión superior a los 6.600 euros y se realizó, tal y como explican desde el Concello, cumpliendo con la normativa para salidas de emergencia en el caso de evacuación. De este modo, añaden, se dota al edificio de una nueva salida más próxima a las aulas de 0 a 1 años, que se podrá evacuar «mesmo utilizando os berces móbiles, tal e como se recomenda nos plans de evacuación postos en marcha e realizados tamén durante o curso», precisan.
La alcaldesa, Ana Ermida, explica que anualmente «estanse a realizar investimentos de mellora no edificio municipal, que comezaron coa legalización da instalación eléctrica no ano 2019 e continúan con obras de mellora; pero tamén con dotación de material educativo e realización de proxectos e formación para o persoal».
En este sentido, Ermida destaca «o nivel e os servizos que se prestan na escola infantil de barreiros que a converten nunha referencia para preto de corenta familias que gozan dun instrumento de conciliación e atención da primeira etapa educativa moi ben valorada».
Próximas actuaciones
La alcaldesa anuncia también que el próximo año se llevarán a cabo actuaciones de pintado en el exterior del edificio «que complementarían tamén a renovación da pintura interior que se vai realizando paulatinamente en función da ocupación do edificio».
Por su parte, la edil de Educación, Montse Porteiro, recuerda que «a Escola Municipal de Barreiros non pecha ningún mes, dando servizo tamén en agosto; polo que os traballos deben ir organizándose de xeito que interrumpan o menos posible na actividade do centro».