La tenienta de alcaldesa de Viveiro, Míriam Bermúdez, recuerda que solo en el último año se han invertido 23.000 euros en diferentes trabajos de acondicionamiento y mantenimiento en el paseo fluvial. Entre los trabajos realizados hubo reparaciones de carpintería, desbroces y podas. «Estamos mantendo este espazo da mellor maneira posible cos recursos contidos que temos para a gran superficie que supón», explica.
La Tenencia de Alcaldía anuncia «unha actuación para a instalación de auga no paseo fluvial para poder baldear a tarima e quitarlle o verdín que lle fai podrecer». Una vez realizada esta actuación de baldeo, se valorará si procede la instalación de una malla especial que ofrece mayor agarre evitando los resbalones».
«O que ocorre é que temos un paseo construído no 2001, fai 23 anos, nos que o mantemento realizado foi insuficiente», advierte Bermúdez, «o estado da pasarela fai que nos plantexemos a retirada de polo menos unha parte, estamos asesorándonos con especialistas para ver a mellor solución e como resolver o firme unha vez retirada».