El mural es obra de Raúl Manero, alias Raúl de Carmen, y representa los ríos gallegos como símbolos de pureza y de vida, mediante una base en blanco y negro sobre la que un trazado casi cartográfico proporciona color y movimiento. «Estas arterias acuáticas, esencia da nosa paisaxe, teñen un papel chave na sustentabilidade e no desenvolvemento da comunidade, de aí que a obra convide a coidalas, como redes que nos tecen», explica el artista.
Además de esta capacidad evocadora, el jurado valoró la técnica de la obra, abstracta pero propia, que despertará la curiosidad en quien la observe. Se puede ver en la fachada del local de ensayo de Sillero, en Celeiro. Los murales seleccionados resultaron ser los que mejor ilustran el Objetivo de Desarrollo Sostenible número 6, que llama a «garantir a dispoñibilidade de auga e a súa xestión sustentable e o saneamento para todas as persoas».
La concelleira Lara Fernández Fernánez-Noriega forma parte de la ejecutiva del Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade, «impulsado proxectos moi importantes en zonas do mundo con extrema pobreza, polo que fago un chamamento a outros concellos a colaborar co fondo, como facemos desde Viveiro».