La tenencia de alcaldía de Viveiro impulsa la creación de una línea de autobús en el municipio

viveiro Bus circular
photo_camera Fotografía: Concello de Viveiro.
Míriam Bermúdez espera "que dende a Xunta teñan a ben os cambios propostos e dean o seu apoio a este proxecto, para deste xeito contribuír a mellorar a calidade de vida da veciñanza".

La Tenencia de Alcaldía y la Concellería de Mobilidade de Viveiro presentaron su aprobación por parte de la Consellería de Mobilidade de la Xunta de Galicia un proyecto de líneas de autobús que incluye un bus circular, creado en colaboración con la empresa concesionaria Autobuses de Viveiro.

Este bus circular conectará con una frecuencia de 30 minutos los tres principales núcleos poblacionales del municipio, Covas, Viveiro y Celeiro. El proyecto incluye varias líneas adicionales y será posteriormente ampliable a otras zonas del concello.

"Traballando en colaboración coa empresa, deseñamos a modificación das actuais rutas pra facelas máis eficientes e que sirvan para crear un bus cómodo para ser utilizado pola veciñanza", afirma la tenienta de alcaldesa Míriam Bermúdez.

"Agardamos que dende a Xunta de Galicia teñan a ben os cambios propostos e dean o seu apoio a este proxecto, para deste xeito contribuír a mellorar a calidade de vida da veciñanza de Viveiro", señala Bermúdez.

La ruta circular irá desde Escourido a la plaza del Naufrago en Celeiro, funcionará de lunes a sábado y, con un horario especial, también los domingos. Además, el proyecto incluye también rutas entre Covas Motel y Burela y entre la iglesia de Valcarria y la Estación de Autobuses de Viveiro, que funcionarán de lunes a viernes..

Esta última ruta "garantirá tamén a conexión co rural, e o servizo será ampliable e modificable en función de como vaia funcionando", explica la tenienta de alcaldesa.

El billete tendría un precio de 1,55€, y serían aplicables todas las tarjetas con descuentos de la Xunta, como las dirigidas a la juventud o a personas mayores.

"Este proxecto vai supoñer un cambio de hábitos para a veciñanza, pero será un cambio a mellor, polo que agardamos que veciñas e veciños lle dean un amplo uso", indica Bermúdez.

"Agora está nas mans da Xunta admitir esta modificación, que permitirá crear unha cidade máis sostible ao tempo que suporá un gran beneficio para os e as viveirenses", concluye.

Comentarios