El PP de Viveiro, en desacuerdo con que el día de San Roque no sea festivo en 2025

Concelleiros PP de Viveiro
photo_camera Los concelleiros del PP lamentan que muchos trabajadores no podrán disfrutar del día del copatrón el año que viene
Los populares lamentan la aprobación de la medida por parte del resto de los grupos de la corporación

El grupo popular de Viveiro expresó en el pleno celebrado hoy que no está de acuerdo con que el 16 de agosto, día de San Roque, no sea festivo local en 2025. Los miembros del PP mostraron el rechazo a la aprobación, por parte del resto de grupos de la corporación, de los festivo del año que viene.

La portavoz Mariña Gueimunde manifestó que «o día de San Roque, o noso copatrón, o día grande do noso Concello, será laborable. A pesar de coincidir en sábado, é día laborable para moitos traballadores que o vindeiro ano non poderán disfrutar das celebracións do día grande das festas de Viveiro».

Gueimunde también criticó a la alcaldesa María Loureiro, de quien considera que «despois de ter convocado o pleno cunha proposta para que os días que se ían votar como festivos para o 2025 fosen o martes de Entroido e o día de San Roque, convoca aos distintos grupos municipais 15 minutos antes do pleno a unha comisión informativa urxente para decidir o contrario: que o día de San Roque vaia ser laborable». «A ninguén se lle escapa que nos últimos anos perdéronse moitas cousas en Viveiro. O último que faltaba por perder eran as tradicións», concluyó.

Comentarios