«Coidar as estradas tamén e investir en turismo». Así lo explican los diputados del grupo provincial popular, que indican que mantener las carreteras en buenas condiciones es fundamental para garantizar la seguridad de todos los turistas que cada año llegan a la provincia para conocer nuestra riqueza cultural, patrimonial, natural y gastronómica.
Los diputados populares Antonio Ameijide y Carmen José López visitaron Viveiro junto a la portavoz en la localidad, Mariña Gueimunde, que les explicó «a situación na que se atopan as estradas provinciais no municipio, especialmente as que levan ao Monte San Roque, un dos puntos que máis visitante atrae de toda A Mariña polas súas incribles vistas».
El portavoz popular Antonio Ameijide señala que «non se pode entender como unhas estradas que acumulan tanta circulación estean cheas de fochancas». «A realidade é que as únicas estradas provinciais que preocupan a José Tomé son as de Monforte, onde é alcalde, xa que é o único municipio no que están en perfectas condicións porque nin en Viveiro, cunha alcaldesa socialista se preocupa por amañalas», indicó.
Desde el grupo provincial popular instan al gobierno de la Diputación a arreglar estas carreteras, sobre todo antes del verano, ya que en pocas semanas miles de turistas se acercarán a esta localidad para disfrutar del mirador del Monte San Roque «polo que estas vías deberían de estar en perfectas condicións para garantir a seguridade, actuación que debería de estenderse ao resto de estradas provinciais da Mariña xa que serán miles os turistas que se achegarán ata as praias lucenses».
Recuerdan, asimismo, la necesidad de que la Diputación de Lugo cuente con un plan de arreglo de carreteras anual en el que, en base a criterios objetivos, se de prioridad a aquellas carrreteras que presentan un mayor deterioro o en las que hace más tiempo que no se actúa para que estén en buen estado.