La portavoz del PP de Viveiro denuncia la contradicción del PSOE y BNG sobre la rehabilitación de la Casa de los Maestros

maría gueimunde
Gueimunde: “A alcaldesa e a tenente de alcaldesa votaron fai 2 meses en contra de solicitar axudas á Xunta para rehabilitar edificios municipais para alugueiro social”.

La portavoz del Grupo Municipal Popular de Viveiro, Mariña Gueimunde, recuerda que “tanto PSOE como BNG votaron en contra dunha proposta do PP para pedir unha subvención para rehabilitar edificios e vivendas de titularidade municipal con destino a alugueiro social” que permitiría al Concello rehabilitar la Casa de los Maestros. “Fai 2 meses votaron en contra do que
agora pretenden anunciar” indican.


La propuesta de los concelleiros populares salía rechazada en el pleno del 10 de abril de este mismo año “cos votos en contra de PSOE e BNG e o voto de calidade da alcaldesa para desempatar entre os 7 votos a favor -os do PP- e os 7 do equipo de goberno -PSOE e BNG-, xa que X Viveiro se abstivo".


Gueimunde censura que, “ademais desta contradición que reflicte claramente a falta de proxecto claro para Viveiro, tanto a alcaldesa, a señora Loureiro, coma a tenente de alcaldesa, a señora Bermúdez, traten de enganar aos viveirenses tendo en conta que o propio Instituto Galego de Vivenda e Solo as corrixe para aclarar a información e as conclusións ás que chegaron na reunión que a Xunta dispón de liñas de axudas dirixidas aos Concellos para rehabilitar vivendas de titularidade municipal – como é o caso da Casa de los Maestros- para dirixir a alugueiro social".


La popular cree que “están demostrando que non poden representar ao Concello" ya que “tarxiversan a información. Non son capaces de trasladar as conclusións dunha reunión institucional”, sentencia.


Moción debatida en el mes de abril


Los populares señalaban la “singularidade”, la ubicación “estratéxica” de la Casa de los Maestros y su uso de carácter social” que “merece toda a nosa atención”. En ese sentido apuestan por su “rehabilitación e posta en valor” advirtiendo del “estado lamentable” en el que se encuentra este inmueble.


Así, defendían en el pleno de la Corporación municipal en el mes de abril “dada a relevancia e a contía da subvención” una propuesta para que el Concello solicitase en tiempo y forma la subvención para rehabilitar edificaciones y viviendas de titularidad municipal con destino a alquiler social.

A través de este procedimiento el Concello podría verse beneficiado de una ayuda de la Xunta que puede alcanzar hasta los 50.000 euros por vivienda rehabilitada a través de una línea convocada por el IGVS para prestar apoyo a los Concellos de menos de 20.000 habitantes.

La propuesta de los populares coincidía con el plazo abierto para solicitar esta ayuda en la convocatoria de este año 2024 -desde el 15 de marzo al 3 de junio-. “O prazo pechou fai dúas semanas e o Concello de Viveiro perdeu a oportunidade de telas solicitado xa nesta convocatoria” afirman los populares.

Comentarios