La alcaldesa de Viveiro, María Loureiro, y el segundo teniente de alcaldesa, Jesús Fernández, supervisaron hoy el estado de las obras para la humanización de la rúa do Porto do Celeiro, que aseguran, que avanzan a buen ritmo. Esta transformación integral comenzó durante el verano e incluye la pavimentación y renovación de todos los servicios de la calle.
Según expresa el Gobierno Local «grazas á xestión da nosa alcaldesa, María Loureiro, a Deputación de Lugo aportou unha achega para este proxecto de 544.563,82 euros, mentres que o concello aporta 136.140,96 euros. O orzamento total é de 680.704,78 euros». Además, especifican que la obra se trata de una actuación que abarca una zona muy amplia en el cruce formado por la rúa Lavandeiras, la LU-P-6612 y la rúa do Porto de Celeiro, acceso principal de vehículos y peatones a la fachada marítima de Celeiro. «É unha obra imprescindible para mellorar a mobilidade e a accesibilidade dos veciños e veciñas de Celeiro. Mantendo o espíritu e a esencia mariñeira tan característica da zona, levamos a cabo unha renovación integral dunha das áreas máis dinámicas do concello, renovando os seus servizos e cumprindo as demandas veciñais», añade Loureiro.
El proyecto contempla el movimiento de tierras y demoliciones; pavimentación de aceras y zonas de aparcamiento, la reposición de la red de saneamiento, fluviales, abastecimiento y alumbrado público; así como la canalización de la electricidad, las telecomunicaciones la dotación de jardinería, mobiliario urbano y señalización horizontal y vertical de la zona.