La Biblioteca Municipal de Viveiro acoge, desde hoy, la exposición 'Date conta' que buscar concienciar, sobre todo a la población más joven, sobre las actitudes relacionadas con la violencia machista, fundamentalmente en el ámbito de la pareja.
En la inauguración de la muestra, la alcaldesa de Viveiro, María Loureiro, quiso dar las gracias «a Isabel Rodríguez, subdelegada do goberno en Lugo, por traer esta mostra a Viveiro». Además de la alcaldesa y la subdelegada del gobierno, estuvieron presentes en el acto la concelleira de Cultura, Lara Fernández Fernández-Noriega; representantes de otros grupos municipales y María Luisa Castro, jefa de la Unidad contra la Violencia de la Mujer de la Subdelegación del Gobierno de Lugo.
«As estadísticas reflicten un perigoso incremento das condutas machistas entre as persoas más novas, que moitas veces rematan en actos de violencia física ou psicolóxica», advirtió Loureiro. La regidora recordó iniciativas municipales como ‘Viveiro de igual a igual’, para sensibilizar y educar en igualdad durante todo el año y non simplemente cuando se conmemoran las efemérides como pueden ser el 8 de marzo o el 25 de noviembre.
«Estamos na obriga de plantar a semilla da igualdade na sociedade a través de distintos proxectos ou actividades; para iso, é fundamental actuar no ámbito educativo para traballar a igualdade nas aulas e fora delas durante todo o ano e de xeito transversal», añadió.
«Queda moito camiño por percorrer pero temos un obxectivo claro: acadar unha igualdade real no noso concello, queremos un Viveiro plural, inclusivo e respectuoso con todos os xéneros e colectivos. Para acadar este obxectivo, son fundamentais iniciativas como a desta exposición», concluyó Loureiro.