El Concello de Viveiro comienza su campaña de Navidad tradicional de recogida de juguetes, material escolar y libros infantiles y juveniles con fines solidarios, organizada conjuntamente con Cruz Roja. El punto de recogida será la Oficina Municipal de Información Juvenil (OMIX), situada en la Casa do Concello, en horario de 9.00 a 15.00 horas. Se recogerá el material hasta el día 26 de diciembre.
«Un ano máis poñemos en marcha esta iniciativa solidaria para axudar á cativada con menos recursos, coa fin de garantir que o Nadal sexa unha época de ledicia para todas as persoas de Viveiro», señaló la alcaldesa María Loureiro.
«A campaña servirá para recolectar xoguetes, puzzles e outros materiais novos ou seminovos coa embalaxe orixinal e doalos a familias desfavorecidas, baixo o lema Ningún neno/a sen xoguetes novos», añadió. Los materiales no deberán estar empaquetados previamente.
Comida de Navidad de Aspanane
La Asociación de Pais de Persoas con Discapacidade Intelectual de Viveiro (Aspanane) celebró una comida de confraternidad para hacer balance del año y celebrar la llegada de la Navidad.
María Loureiro asistió a la comida y destacó «o gran traballo diario que fai Aspanane», así como «a colaboración fluída que temos entre o concello e a asociación».
«A inclusión é unha prioridade para o noso grupo de goberno», añadió Loureiro. Desde el Concello colaboran con las actividades de Aspanane con una subvención de 30.000 euros.
En el año 2023 el Concello de Viveiro firmó un convenio con la Deputación de Lugo para el acondicionamiento del recinto exterior cerrado con el que cuenta Aspanane. La institución provincial aportó 50.000 euros y el Concello 10.000 euros. «E o compromiso por suposto continuará, apoiando no que podamos á asociación», dijó.