La tenienta de alcaldesa del Concello de Viveiro, Míriam Bermúdez, mantuvo hoy una reunión de trabajo con Diego Piñeiro, técnico encargado del nuevo plan de accesibilidad de la localidad; Santiago Meitín, arquitecto municipal; y Alejandro Rodríguez, arquitecto de COGAMI, la Confederación Galega de Persoas con Discapacidade.
En la reunión, comenzaron a definir las zonas, itinerarios y acciones que incluirá el plan, «que conectará os principais equipamentos de Viveiro, resolvendo as rampas e corrixindo os pasos de peóns e pavimentos que a día de hoxe dificultan os desprazamentos das persoas con mobilidade reducida», explica Bermúdez. «Queremos que sexa una ferramenta que mellore a vida das persoas con mobilidade reducida e sirva de beneficio para persoas maiores, con carriños de bebés ou con doenzas temporais, en definitiva, para toda a veciñanza», añade.
El plan impulsará una conexión fácil y accesible entre los principales equipamientos de Viveiro, cumpliendo la normativa de accesibilidad vigente y con el objetivo de alcanzar una villa más amable con los peatones, más abierta y más inclusiva. «Queremos facer un Plan de Accesibilidade para Viveiro que teña no centro as demandas das persoas con discapacidade, facendo de Viveiro un lugar accesible e cómodo para todas as persoas», finaliza Bermúdez.