El Concello de Trabada ha reabierto la bolsa de trabajo del Servicio de Axuda no Fogar (SAF) con el objetivo de incorporar nuevos profesionales a este servicio, debido al creciente aumento de la demanda registrado en el municipio.
Tal y como explica el alcalde, Rubén García, "reabrimos a bolsa do SAF no día de hoxe e o prazo para presentar instancias estará aberto ata o vindeiro mércores, 16 de abril. As persoas interesadas poden facer o trámite tanto no rexistro das oficinas municipais como na sede electrónica do Concello".
El regidor subraya la relevancia de este servicio para el bienestar de los vecinos: "Cada vez prestamos servizo a máis persoas maiores no noso Concello, e temos claro que o SAF é un dos principais servizos que ofrecemos. É prioritario porque permite que moitos dos nosos maiores poidan seguir vivindo nas súas casas con atención e coidados profesionais".
Además, Rubén García señala que el Concello continuará apostando por fortalecer este servicio: "Seguiremos medrando pouco a pouco, incorporando máis traballadores e traballadoras para dar resposta á demanda crecente. O SAF é unha ferramenta fundamental para garantir calidade de vida no rural."
Este refuerzo en la plantilla del SAF busca asegurar que las personas mayores y dependientes de Trabada puedan seguir recibiendo atención de calidad, al mismo tiempo que se adaptan a las necesidades de la comunidad. La medida responde al compromiso del Concello de mejorar la calidad de vida de sus vecinos, especialmente en un contexto rural donde los servicios de proximidad son esenciales para el bienestar de la población.