Este sábado tuvo lugar frente al Centro de Salud de Ribadeo una concentración para reclamar mejoras en la atención primaria y la cobertura de las plazas vacantes de pediatría, matrona y medicina de familia. Según el Bloque Nacionalista Galego (BNG), en torno a medio millar de personas acudieron a la protesta.
Según la formación, «o deterioro da atención primaria que os e as ribadenses levan moitos meses padecendo» es especialmente preocupante por la prolongada ausencia del pediatra, la falta de matrona y las vacantes en medicina de familia, tanto las que ya se sufren como las que están a punto de producirse.
El portavoz municipal del BNG, Pablo Vizoso, denunció que «temos un goberno do PP máis preocupado en criticar ao BNG por defender os dereitos dos e das ribadenses ca en garantir unha Atención Primaria digna. Un goberno do PP que ten a sanidade pública abandonada, cuns orzamentos ridículos para a Atención Primaria e co obxectivo claro de deteriorar os servizos públicos en beneficio da sanidade privada. De pouco serve levantar ladrillos novos, se non temos médicos e profesionais que nos atendan».
Tras el acto, la concelleira Raquel Ferreira agradeció la asistencia de todas las personas que acudieron a la concentración a pesar de la lluvia para «defender os dereitos de todos e todas»..