Dani Vega califica de exitosa la campaña de las Panchas, con un canje de cerca de 240.000 monedas locales

040924 Foto presentacion Panchas 1 (1)
photo_camera Foto archivo. Campaña presentación de las Panchas
El alcalde destaca que «os datos falan por si mesmos», subrayando el impacto positivo de la campaña para el comercio local y las familias ribadenses

El alcalde de Ribadeo, Dani Vega, calificó como «exitosa» la campaña de las Panchas, que finalizó el pasado 31 de diciembre. Durante más de tres meses, los ribadenses y visitantes canjearon casi 240.000 Panchas, la moneda local que busca impulsar el consumo en los comercios del municipio.

Vega destacó la importancia económica de esta iniciativa para el comercio local. «Remata toda unha exitosa campaña das Panchas, a nosa moeda local. Supuxo unha inxección económica a todo tecido comercial de Ribadeo. Polo tanto, creo que os datos falan por si mesmos. Foron 240.000 panchas vendidas, iso supón toda unha inxección económica para todo un tecido comercial e unha colaboración económica para as persoas que veñen a Ribadeo comprar e unha colaboración económica a todo un tecido, a toda unha estrutura comercial”».

El alcalde también recordó los orígenes de la campaña, que comenzó en septiembre con el objetivo de ayudar a las familias en la compra de material escolar. «Empezabamos en setembro, xa tendo en conta que había que axudar a moitas familias que querían comprar o material escolar e isto supón unha colaboración económica para esas familias, e sen lugar a dúbida tamén un reforzo para todo o comercio». Además, subrayó que la campaña navideña también tuvo un impacto positivo. «Un reforzo de 240.000 Panchas, que supón que investimos 85.000 euros en total na campaña das Panchas».

El alcalde reafirmó que los resultados fueron muy positivos y que seguirán trabajando para mejorar. «Os datos son positivos. Seguiremos traballando para mellorar e para facer posible que esta campaña volva empezar en setembro, porque parece moi importante reforzar desde setembro, xa que se incrementan os gastos, xa que moitas familias teñen os seus nenos, entran nos colexios, necesitan ese material, polo tanto parécenos moi importante empezar en setembro e rematar o 31 de decembro».

Vega también destacó la colaboración de las instituciones en la financiación de la campaña, señalando que «85.000 euros foron investidos por parte do Concello de Ribadeo e da Xunta de Galicia, xa que é importante tamén a colaboración que tivemos da Dirección Xeral de Comercio con ese reforzo para as panchas de 20.000 euros».

El alcalde expresó su agradecimiento por el apoyo recibido y agradeció la colaboración «de todo o sector comercial, de Acisa e tamén dos técnicos municipais por facer este traballo tan importante que supón un reforzo á estrutura económica local».

Por su parte, la presidenta de Acisa, Carmen Cruzado, destacó el valor que tiene la campaña para los negocios locales. «Implica que a veciñanza siga a apostar polos comercios e pola hostalería locais durante máis de tres meses». Cruzado añadió que cada persona utilizó las Panchas según sus necesidades, ya sea para la vuelta al cole, la compra de artículos para el invierno o los regalos navideños, subrayando que «trátase da combinación perfecta para seguir apoiando aos negocios de Ribadeo».

Finalmente, Cruzado expresó su agradecimiento al Concello. «Grazas ao Concello de Ribadeo por contar coa colaboración de Acisa nesta importante campaña. Agardamos que siga a ser un revulsivo para os negocios ribadenses en futuras edicións».

La campaña de las Panchas, que este año llegó a su sexta edición, continúa consolidándose como una herramienta fundamental para dinamizar la economía local y apoyar a los comercios de Ribadeo.

Comentarios