Los socialistas de Mondoñedo urgen encontrar una solución a las inundaciones de Santa María Maior y la reparación del puente de Arco en Masma

denuncia psoe-situacion ponte de arco-masma-mondoñedo
photo_camera Fotografía: PSOE Mondoñedo.
Desde el PSdeG también se interesaron por las obras que se están realizando en la parroquia de Argomoso, “xa que recibimos queixas dos veciños de como se estaban a executar estes arranxos”, y demandaron la limpieza del edificio de la Escola de Musica Municipal

Los socialistas de Mondoñedo han instado al Partido Popular a reparar con urgencia A Ponte de Arco en Masma, que corre el riesgo de colapsar. Durante la sesión plenaria del mes de marzo, la primera en cuatro meses, presentaron una solicitud para que el Concello exija a las entidades competentes una solución inmediata para esta infraestructura, que lleva casi cinco años en estado crítico. "A ponte está a piques de caer, e segue deteriorándose, o que provoca moitos prexuízos á veciñanza, que non pode circular por ela", denunciaron.

En la misma sesión plenaria, los socialistas apoyaron una Declaración Institucional para comprometer a todas las administraciones y organismos implicados a encontrar una solución urgente al problema de las inundaciones en Santa María Maior. "A veciñanza desta parroquia merece respostas e solucións. É prioritario que tódolos axentes e administracións implicados traballen xuntos para resolver os problemas de escorrentías, que afectan gravemente a varias vivendas", insistieron.

El PSdeG también expresó su preocupación por las obras en la parroquia de Argomoso. "Recibimos queixas dos veciños sobre como se estaban executando estes arranxos. No barrio de Sopena, por exemplo, botouse unha capa de rego asfáltico sobre unha estrada en mal estado, sen solucionar realmente o problema. E no barrio de Escourido, onde viven varias familias, o Concello non ten previsto arranxar os camiños municipais, malia o seu estado preocupante", lamentaron.

Los socialistas solicitaron la limpieza del edificio de la Escuela de Música Municipal, "xa que leva moito tempo sen unha limpeza en profundidade". Además, demandaron la recolocación de las piedras caídas junto a la iglesia de San Roque, que "dán unha imaxe de abandono e suciedade ao entorno".

En el pleno también se preguntó sobre la situación del Plan Especial de Protección e Reforma Interior do Casco Histórico (PEPRICH). "Dende o PSdeG temos constancia de que hai dous informes desfavorables, e que se están solventando. Aínda queda unha segunda rolda de comunicacións aos interesados", afirmaron.

Sobre la biblioteca municipal Peña Trapero, denunciaron que, a pesar de formar parte de la Red de Bibliotecas Públicas de Galicia, no cuenta con el equipamiento informático necesario para recibir publicaciones de la red autonómica. "Os mindonienses non poden desfrutar destas vantaxes, porque na Biblioteca de Mondoñedo non están habilitados os sistemas precisos", indicaron.

Por último, los socialistas exigieron explicaciones sobre un recurso contencioso-administrativo presentado por una empresa lucense contra el Concello de Mondoñedo. El litigio se debía a una reclamación administrativa de 1.023 euros, correspondiente a la compra de bolsas de algodón gestionada por la exalcaldesa Elena Candia en junio de 2022. El actual regidor, Manuel Otero, confirmó que la factura fue abonada en diciembre de 2024 y justificó la demora asegurando que "non había contratación".

Comentarios