El PP reclama el urgente desbroce de carreteras provinciales en Barreiros para la seguridad de turistas y residentes
Con el comienzo del verano y la llegada de los primeros turistas a las zonas de playa “urxe que a Deputación realice os
desbroces” en las carreteras provinciales de Barreiros ya que la maleza invade la calzada en numerosos puntos, “aumentado o perigo ao diminuír considerablemente a visibilidade e obrigando aos peóns a invadir os carrís de circulación”.
Los deputados Antonio Ameijide y José María Fernández, junto al portavoz popular en Barreiros, José Manuel Gómez Puente, comprobaron como la vegetación provoca estas situaciones de peligro, invadiendo los carriles de circulación y prácticamente cerrando las zonas para el tráfico de peatones.
Antonio Ameijide lamenta que “un ano máis o goberno provincial vai tarde cos desbroces das estradas provinciais”, lo que es “unha mostra máis da falta de traballo e dilixencia de socialistas e nacionalistas no mantemento das estradas en toda a provincia”.
Los populares revisaron el estado de varias carreteras provinciales en Barreiros, como la LU-P-0601 (de San Cosme de Barreiros a la Ría de Foz) o la LU-P-0610 (enlace playas de Altar y Reinante a la glorieta de As Catedrais).
“Estas son dúas das estradas máis transitadas no verán porque conectan varias praia entre si ademais de conectar co casco urbano de Barreiros e a vexetación invade as beiravías en case todos os puntos, así como os carrís de circulación e cubre parte da sinalización”, explicó, por lo que “por seguridade cómpre realizar de inmediato os desbroces. Nestes meses a poboación dos municipios da Mariña, como o de Barreiros, multiplícase e estes concellos non se poden permitir a imaxe que se transmite aos turistas: «que dirán estes visitantes aos seus familiares e amizades cando regresen aos seus fogares?»”.
Manifiestan que estos trabajos se deberían de complementar con el bacheado de estas carreteras y el repintado de las mismas ya que en muchos puntos no hay separación entre carriles.