El BNG de Xove exige protección para el espacio natural de Esteiro y critica la gestión presupuestaria del PP

Foto de archivo.
El BNG de Xove hizo un llamado a favor de una gestión más transparente y respetuosa tanto con el patrimonio económico como ambiental del municipio.

En el pleno municipal que tuvo lugar este lunes, el BNG de Xove alzó la voz a favor de una gestión más transparente y respetuosa tanto con el patrimonio económico como ambiental del municipio. La aprobación de una nueva modificación de crédito por más de medio millón de euros, tan solo tres meses después de la aprobación de los presupuestos anuales, los lleva a cuestionar la planificación del gobierno local.

Reparación del mobiliario del parque municipal

Los nacionalistas presentaron también un ruego para la reparación y adecuación del mobiliario del parque municipal, un espacio que consideran vital para el disfrute de los más pequeños del concello y que cuenta con juegos en mal estado.

Protección de la duna de Esteiro

Además, realizaron una serie de preguntas al ejecutivo local sobre las actuaciones que llevaron a cabo en el arenal de Esteiro y de la que dieron aviso varios particulares. Los nacionalistas se mostraron serios ante una "práctica xa común e repetitiva que consiste en meter maquinaria pesada no areal para a súa limpeza e do que tamén, ao facer estes traballos, estase sacando area da duna na entrada principal á praia". En este sentido, señalan, “sabemos que estas accións son liñas de actuación ideolóxicas de cada goberno, mais tendo en conta que temos no noso concello un sistema dunar protexido, o lóxico sería actuar segundo os procedementos que establecen as diferentes leis e apostar por protexer e consolidar un elemento vivo e cambiante como son as dunas. Só hai que mirar a outros areais do país ou se se quer mirar máis lonxe, a países veciños como Portugal ou Francia” afirmó la portavoz nacionalista Pilar Vázquez.

Falta de voluntad e ideas en las gestiones del arenal

Los nacionalistas advierten de que es una cuestión de voluntad; "todas as actuacións que se levan a cabo no areal saen adiante porque así o require o mantemento da bandeira azul. De feito, nesta modificación de crédito inclúese tamén unha partida - por se a subvención que solicitaron non chega a tempo- para a implantación dunha cadeira para persoas con mobilidade reducida que lles dea acceso ao areal". En esta línea la portavoz incide que “pese a ser o areal coas condicións máis adversas, inclúena en Esteiro por ser requisito da bandeira azul e omítena nas praias de Lago ou Portocelo que teñen unhas condicións máis óptimas tal e como llo propuxemos no pleno de agosto do ano pasado”.