Viveiro propone una reestructuración de las frecuencias, paradas y rutas del nuevo servicio de autobús circular

“Está nas mans da Xunta admitir esta modificación, que permitirá crear unha cidade máis sostible, ao tempo que suporá un gran beneficio para todas as veciñas e veciños de Viveiro”, explica Míriam Bermúdez.

La concellería de Mobilidade, en colaboración con la empresa de autobuses de Viveiro, ya tiene diseñada y definida una modificación de las frecuencias, paradas y rutas para un servicio de transporte más útil y eficiente.


“Esta modificación permite crear un bus circular que conectará cunha frecuencia de 30 minutos os tres principais núcleos do concello: Covas, Viveiro e Celeiro”, explica Míriam Bermúdez, tenienta de alcaldesa y responsable de Mobilidade.


La ruta lleva el nombre de Escourido-Naufrago y funcionará desde las 07:30 horas hasta las 20:30 horas de lunes a sábado, y los domingos das 18:00 horas a las 21:00 horas.


También hay prevista con la nueva modificación en la ruta desde el lugar de la Iglesia en Valcarría, pasando por San Pedro, Landrove, Magazos, Xunqueira, Viveiro centro y Viveiro estación de autobuses. Esta ruta conecta y permite trasbordo para ir hasta Covas o Celeiro, de lunes a viernes desde las 07:45 hasta las 20:00 horas, en frecuencias de 30 minutos. Todas las parroquias de Viveiro también cuentan con líneas que las comunican con Viveiro y que pueden consultarse en la Estación de Autobuses ou en esta web.

En todo caso, “este é un proxecto que pode revisarse e ampliarse, por exemplo en verán para crear o bus da praia que nos leve a Area”, añade Bermúdez. El billete tendría un precio de 1,55€, y serían aplicables todas las tarjetas con descuentos de la Xunta, como las dirigidas a la juventud o a personas mayores. 


“O proxecto que permitirá poñer en marcha estas rutas, está presentado na Consellería de Mobilidade dende principio do mes de abril, polo que está nas mans da Xunta admitir esta modificación, que permitirá crear unha cidade máis sostible ao tempo que suporá un gran beneficio para todos as veciñas e veciños de Viveiro”, explica Míriam Bermúdez.

“Este proxecto vai supoñer un cambio de hábitos para a veciñanza, pero será un cambio a mellor, polo que agardamos que as veciñas e veciños lle dean un amplo uso”, concluye.