Viveiro presenta un proyecto que hará más seguras las rutas escolares

El Concello de Viveiro presentó hoy el proyecto ANCAS de Camiños Escolares Seguros, que se pondrá en marcha con cinco rutas diferentes en el CEP Lois Tobío. 

El proyecto, financiado por el Concello, fue presentado esta mañana por la alcaldesa de Viveiro, María Loureiro; el concejal Jesús Fernández; y Jeanne Picard, presidenta de STOP Accidentes. 


Loureiro agradeció el trabajo «da dirección e o conxunto da comunidade educativa do colexio Lois Tobío, así como de STOP Accidentes Galicia, partes fundamentais na posta en marcha deste proxecto».


«Queremos dotar a Viveiro das infraestruturas e os plans de mobilidade necesarios para que a poboación infantil e xuvenil sinta o seu entorno como amigable e seguro, creando itinerarios peonís que aseguren a accesibilidade e mobilidade sostible de nenos, nenas e adolescentes», afirmó la alcaldesa.


El proyecto ANCAS se pone en marcha después de un amplio proceso de trabajo, con talleres teóricos y prácticos y encuestas de hábitos de movilidad entre las familias para confeccionar el mapa de las diferentes rutas empleadas por el alumnado en su camino a la escuela. 


De este modo, con el proyecto se logra fomentar la participación ciudadana, mejorar la convivencia e impulsar costumbres saludables de seguridad vial y respeto al medio ambiente. 


«Cos camiños escolares traballaremos os valores sociais da prudencia, a responsabilidade, a solidariedade, o respecto e a autonomía dos nenos e nenas; haberá cinco rutas diferentes e desde o Concello estamos convencidos de que esta primeira proba do Lois Tobío será o comezo dunha experiencia que se trasladará a outros centros educativos», finalizó la alcaldesa.