Viveiro y los locales de ocio nocturno mantienen una reunión «moi fructífera para colaborar de forma conxunta no cumprimento das normativas»
«A nosa colaboración coa hostalería é unha prioridade, e o sector sabe que a súa actividade debe convivir cos dereitos dos demais», asegura la alcaldesa, María Loureiro, que entiende y apoya también «las demandas de los vecinos».
En la reunión, a la que asistieron el 90% de los convocados, el Concello les informó de que en las próximas semanas habrá labores de inspección por parte de los servicios de Urbanismo para comprobar la adaptación de los locales a la normativa vigente.
«No caso de que sexa necesario adaptar o local a algunha normativa, os encargados do mesmo disporán dun tempo para facelo», explicaron la alcaldesa, María Loureiro, y la técnica jurídica del departamento de Urbanismo en la reunión, a la que también asistió la tenienta de alcaldesa, Míriam Bermúdez.
«Queremos axudar ao sector, como xa fixemos durante a pandemia do coronavirus, porque o sector servizos é un piar moi importante da economía local», concluyó la regidora municipal.