La Tenencia de Alcaldía de Viveiro realizará una auditoría de la red de abastecimiento de agua para mejorar la eficiencia del servicio
Míriam Bermúdez espera que «dende a Xunta teñan a ben os cambios propostos e dean o seu apoio a este proxecto, para deste xeito contribuír a mellorar a calidade de vida da veciñanza».
La Tenencia de Alcaldía de Viveiro realizará una auditoría de la red de abastecimiento municipal, con el objetivo de planificar futuras obras de mantenimiento, reducir las pérdidas de agua y mejorar la eficiencia del servicio.
«Coa auditoría, pretendemos identificar os problemas na rede e aforrar custos, ao detectar e corrixir perdas de auga debido ás fugas e optimizando o consumo enerxético dos equipos», explica el concejal Ramón Martínez.
«Queremos identificar áreas onde a distribución de auga non é eficiente e implementar medidas para mellorar o fluxo, e sobre todo coñecer o estado actual da rede de abastecemento para planificar de forma efectiva futuras obras de mantemento, reparación ou expansión da infraestrutura», añade el edil.
El servio de abastecimiento de Viveiro está compuesto por cuatro captaciones, una ETAP, doce depósitos de cabecera y distribución, seis estaciones de bombeo y las redes de distribución correspondientes. Para realizar la auditoría, el Concello obtuvo una subvención de Augas de Galicia.
«Somos conscientes dos puntos nos que se dan roturas máis habitualmente, e con este estudo poderemos determinar cal é a actuación máis correcta para solventalo», concluye Ramón Martínez.