Marta Rouco se reunió en la Estación de Autobuses de Vilalba con la directora xeral de Mobilidade

Marta Rouco se reunió con la directora xeral en la Estación de Autobuses de Vilalba
photo_camera Marta Rouco se reunió con la directora xeral en la Estación de Autobuses de Vilalba
La alcaldesa propone mantener las dársenas actuales e instalar en esa zona una infraestructura que permita a los viajeros resguardarse

Marta Rouco, alcaldesa de Vilalba, se reunió esta mañana con Judit Fontela, directora xeral de Mobilidade, en la Estación de Autobuses de Vilalba. El pasado mes de julio, tras una reunión por la que la regidora tuvo que «agardar nove meses», la directora xeral se comprometió a visitar la villa en septiembre. Y hoy, la Rouco le mostró el estado de las instalaciones para que se estudien posibilidades de dar «unha solución á altura do noso municipio, capitalidade da Terra Chá e localizado nun punto xeográfico estratéxico».

Según explicó Rouco, «a proposta por parte do Concello pasa por manter as dársenas actuais, instalar nesa zona unha infraestrutura que permita aos viaxeiros resgardarse mentres agardan, habilitar un acceso aos baños da estación e acondicionar a contorna. Ademais, é fundamental que se instale algún panel informativo para que os pasaxeiros poidan consultar as rutas, saber a que horas chegan ou saen os autobuses e onde conseguir os billetes».

Fontela informó que se estudiará la alternativa propuesta por el Concello de Vilalba, así como la posibilidad de instalar una dársena en las inmediaciones de la estación, lo que supondría el cierre definitivo del recinto.

Esta última opción, en opinión de Marta Rouco, «non achega nada positivo. É mellor aproveitar o que xa hai que construír algo novo para deixar abandona a estación. Ademais, nesa fórmula seguiría sen haber uns servizos mínimos porque non existiría un acceso aos baños, fundamentais para os usuarios».

Comentarios