La obra requerirá una inversión de 133.000 euros
José Tomé, presidente de la Diputación, y Marta Rouco, alcaldesa de Vilalba, anunciaron un acuerdo de colaboración entre las dos instituciones para mejorar la cubierta de la Casa da Cultura. La inversión será de 133.000 euros, un 80% a cargo del ente provincial y un 20% por parte del Concello.
Tomé destacó que «este acordo servirá para mellorar as condicións dun edificio emblemático como é a Casa da Cultura de Vilalba que, tal e como me comentou a alcaldesa, empregan a diario moitos veciños e veciñas porque acolle actividades culturais e sociais de todo tipo».
Las actuaciones previstas son la instalación de una nueva cubierta de zinc, y la sustitución de bajantes, canalones y lucernarios de policarbonato por otros de vidrio. También se mejorarán el alumbrado y el saneamiento y se actuará en la recogida de desperdicios y los acabados con un aislamiento térmico bajo cubierta.
Marta Rouco, por su parte, afirmó que «o acordo permitirá rematar dunha vez por todas cos problemas de auga na Casa da Cultura. Trátase dunha obra moi necesaria, que leva moitos anos pendente de facerse, porque o edificio é moi utilizado e acolle moitos servizos como a hemeroteca, a oficina de turismo, que ten salón de actos, e sala de exposición. E mesmo é utilizada como sede dalgunha asociación local».