Un total de 105 familias de Vilalba se beneficiarán de la línea de ayudas para adquisición de material escolar dirigidas a alumnado de Infantil. Así lo comunicó la alcaldesa Marta Rouco, que manifestó que la inversión realizada asciende a 9.975 euros.
La regidora explicó que más del 80% de las solicitudes fueron aprobadas y el 82% de ellas recibieron la cuantía máxima, es decir, 100 euros. Rouco indicó que «este ano beneficiáronse das axudas 14 familias máis con respecto ao ano anterior. Estas axudas xurdiron para cubrir os gastos de material escolar dunha franxa de idade que non conta con achegas de ningunha outra administración».
La alcaldesa de Vilalba aseguró que «queremos que a xente nova quede a vivir en Vilalba, que aposten pola nosa vila, e para iso precisan servizos e alicientes que lles permitan facelo. Estas axudas son unha aposta decidida e comprometida do noso goberno coas familias, ás que buscamos darlles sempre o maior número de facilidades posibles, tanto no aspecto económico como no ámbito da conciliación familiar».
El Concello de Vilalba mantiene en funcionamiento el servicio de madrugadores municipal, del que hacen uso 50 familias. En cuanto al servicio de comedor de la Escuela de Educación Infantil, atiende este año a 70 alumnos.