El Concello de Vilalba celebrará mañana un pleno extraordinario a las 9.00 horas en el que está previsto adjudicar el contrato del servicio de recogida de residuos urbanos y de limpieza viaria. El Gobierno local defenderá la propuesta de la UTE formada por la SA Garibaldi y la SAU FCC Medio ambiente. La decisión, según explican, «está fundamentada nas melloras que figuran na oferta das empresas adxudicatarias, entre as que destacan a renovación de todos os vehículos, da maquinaria por unha de última xeración en eficiencia e contaminación acústica e emisións, e dos colectores». «Estas melloras repercutirán directamente no servizo prestado aos veciños e veciñas e suporán unha importante inversión que chegará ata os 2,4 millóns de euros», explica la alcaldesa Marta Rouco.
Dentro de las medidas que se implantarán, una de ellas es la recogida lateral, «que repercute nunha maior eficiencia e aporta unha uniformidade á contenerización de todas as fraccións de residuos». También se utilizarán carros y vehículos eléctricos auxiliares en la limpieza viaria. Además, se incrementarán los días de recogida de residuos en las parroquias del rural y en O Santo, Goiriz, Lanzós y Guadalupe se equiparará la frecuencia con la del casco urbano.
El servicio contará, según explican desde el Concello, «con 2 recolectores de carga lateral, 2 recolectores de carga traseira, 1 camión de caixa aberta con grúa e plataforma, 640 colectores de carga lateral, 700 colectores de carga traseira, 3 carros eléctricos para limpeza viaria, 3 vehículos eléctricos auxiliares para limpeza viaria, 1 barredora, 1 baldeadora, 1 furgón hidrolimpiador, 1 furgón taller, 1 furgoneta eléctrica, desbrozadoras, sopradoras e 430 infraestruturas para fixar os colectores, que se complementarán con bases de formigón».