El Concello de Vilalba adjudica el nuevo contrato de servicio de recogida de basura y limpieza viaria por más de 18 millones
El Concello de Vilalba aprobó en el pleno extraordinario de hoy la adjudicación del nuevo contrato del servicio de recogida de residuos urbanos y limpieza viaria. El Gobierno local, con el apoyo del BNG y la abstención del PP, aprobó la propuesta de adjudicación a la UTE formada por Garibaldi SA y FCC Medio Ambiente SAU por un importe de 18.077.498 millones para diez años.
La alcaldesa Marta Rouco resaltó «a importancia de mellorar o servizo de recollida do lixo e da limpeza viaria a través da inversión de 2,4 millóns que levarán a cabo as empresas adxudicatarias para renovar a maquinaria, os vehículos e, en definitiva, o servizo que se presta aos veciños e veciñas». «A renovación dos vehículos permitirá que aquelas vivendas nas que non tiñan colectores porque os camións de recollida non podían acceder, agora conten con ese servizo nas proximidades das súas casas», expuso.
El nuevo contrato permitirá incrementar los días de recogida en las parroquias y también en los núcleos de O Santo, Goiriz, Lanzós y Guadalupe. «Temos que salientar que o contrato anterior estaba caducado dende o ano 2020, e as condicións databan do ano 2000, é dicir, non estaban adaptadas á realidade actual do noso Concello, polo que sacar adiante este novo contrato permitirá mellorar notablemente o servizo que se presta aos veciños e veciñas», señaló Rouco.
En el pleno también se aprobó la renovación de la capa de rodaje de la rúa Rouco Varela y del tramo de la Avenida de Cospeito entre la Rúa de Foz y la Rúa de Abadín. La inversión será de 35.000 euros.