Alfonso Rueda: «Pido que me votedes o 18-F como o fixestes en Ribadeo en maio»

El candidato a la Presidencia de la Xunta de Galicia, Alfonso Rueda, participó a las 19 h del día de hoy en un mitin en Ribadeo junto a Elena Candia y a Daniel Vega. 

Tras el debate electoral a cinco celebrado ayer noche en la TVG, el candidato a la Presidencia de la Xunta de Galicia, el popular Alfonso Rueda, se desplazó a Ribadeo para participar en un acto de campaña de su partido. En el mitin tomaron la palabra la presidenta del PP en Lugo y parlamentaria, Elena Candia, y el alcalde ribadense, Daniel Vega

En un Cine Teatro con el aforo completo, intervino primero el regidor municipal, quien volvió a insistir en la condición de capitalidad astur-galaica de Ribadeo y manifestó que «no debate de onte, cun barullo permanente por parte das outras forzas políticas, quedou demostrado cal é a única alternativa que ten Galicia, Alfonso Rueda». Vega hizo también una valoración del debate considerando que «Rueda estivo de 10. Vendo o debate queda claro quen vai ser o próximo presidente»

El alcalde de Ribadeo también se refirió a la gestión del gobierno municipal que el encabeza: «todo o que se prometeu en campaña, está a cumprirse nestes 8 meses que levamos de goberno local do PP». Vega citó algunas de las inversiones que se han hecho o están por hacerse en Ribadeo, como el Área Rexurbe, el nuevo centro de salud, el dragado de la ría o el centro de día: «toda esta actividade sería imposible sen ter a colaboración da Xunta de Galicia», explicó. 

 

«Hai unha soa alternativa posible. Queremos que Ribadeo siga crecendo como nestes 8 meses e é por iso que queremos un goberno de Rueda, un goberno que entenda que necesita Ribadeo. Ribadeo despegará nos próximos 4 anos con Rueda na Presidencia», concluyó. 

La parlamentaria Elena Candia dijo en su intervención que «a alternativa ao Partido Popular é o que vimos onte: conflito, pouca educación, actitude crispante e ningún proxecto» y aseguró que «traballaremos para que todo iso non pase, para a continuidade dunha Galicia que funciona só está garantida co voto a Alfonso Rueda». «Necesitamos unha enorme mobilización porque necesitamos seguir avanzando no territorio do consenso», terminó. 

 

El candidato a la Xunta, Alfonso Rueda, se refirió también al debate de la TVG, donde admitió haberlo «pasado ben, pese aos enredos dos outras forzas». Asimismo, acusó a sus rivales de «falar mal do que tamén é deles, de Galicia», porque «para eles todo está mal, todo é sempre non. Para eles non se fixo nada. Iso é mentira, esa Galicia negra non leva a ningunha parte». Se preguntó cómo la candidata de Podemos, Isabel Faraldo, podía estar orgullosa «dunha lei como a Lei de "Solo sí es sí"; o por qué la candidata de Sumar, Marta Lois, «nos di como temos que vivir». 

Del candidato socialista, José Ramón G. Besteiro, dijo, en referencia a una entrevista publicada hoy en el Faro de Vigo, que «non ten "abuelo" y que está encantado de coñecerse» e indicó que «está disposto a dicirlle que si a calquera cousa que veña de Moncloa, de Pedro Sánchez».

También tuvo palabras para la líder del BNG, Ana Pontón: «non lle gusta nada que lle recordes o que son, un partido que vai en coalición con Bildu, que apoia a amnistía e que di amén a que cada galego teña que pagar 400 euros pola condonación da débeda». «Levan no seu programa o dereito á independencia e din que temos que volver ao monolingüismo. Nós estamos orgullosos do noso idioma, da nosa cultura, pero ninguén pode dicirnos en que lingua temos que falar. Nós non repartimos ningún carné. Son radicais. Non debemos imitar modelos de fóra, non debemos ser unha sucursal de Cataluña e de Euskadi», continuó. 

En cuanto al programa de su partido, volvió a incidir, como hizo anoche, en el impuesto de sucesión: «co PP páganse menos impostos, iso é o que nos diferenza da esquerda». En materia educativa prometió que «as matrículas universitarias serán gratuítas nunha Galicia na que os pais poidan estar tranquilos porque saben que os seus fillos poderán seguir estudando». Habló también del Bono Coidado, aseguró que «triplicamos o número de prazas públicas nas residencias», mostró su apoyo al sector primario y de la crisis de los pellets explicó que «é unha vergonza que a estas alturas sigan con este tema, non son conscientes do dano que lle fixeron ao sector pesqueiro». 

Pidió, por último, «que me votedes o 18-F como o fixestes en Ribadeo en maio, nun concello que ten que recuperar moito tempo perdido nos últimos anos»